lördag 9 juni 2012

Hejhej!

Äntligen! Sommarlov!
Det är dendära tiden på Sommaren som man tror man har nåt å göra, men vet ni vad?
Egentligen har man inte ett liv ...-.-

Jahaja,
Nu är man ju sådär smått sur också.
Tappat bort min HELT NYA ögonbrynspenna som hade en Ljus och fin färg !
FITTA
ursäkta mitt språk.
Men nånstans måste man ju släppa ut sin ilska?
Haha ....
Aja, Började sommarlovet med att Va med niks å Spela Kolla TV å Tjocka!

Haha alltid lika mys! Och märkte just att varenda gång jag är där så blire alltid Stökigt,
Hallå? Jag tror jag drar till mig stök huhu.
Åhjustejah, Ägde ut han I kinect sports...huhuhu
SHE'S THE MAN

Just nu så sitter jag väll bara i köket å tare chill..
Ya know, Tjillin in tha kitchen like boss....
Jag tycker jag är rolig iallafall!
De behöver inte ni tycka.
Men jag har en bra humor
MYCKET EXELLENT
om man stavar så dårå.
Haha,
Nåja, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Om jag har tur kan jag väll terra niksy igen?
Haha vem vet?
Aja, Bulgarien med Ebbaaann på Torsdag!
Vadå taggad?
Bulgarien med sin bästavän...
Tänk er vilka möjligheter!
WOAW!
Hyahyahyahya
Aja, kommer bli skitkulförjagharettskitkulliv.
Haha...nee....
Aja. (Ni kan räkna hur många gånger jag säger Aja i ett inlägg)
Tidsfördriv?
Aja, ska Tvinga ner lite fika i min mage!
JAG SKA SVÄLTA MIG TILL BULGARIEN
hahha
Bara för att jag är lite smått hungrig...
Nanannanananananananananan mot kylskåpet!
Aja Byebye Bloggchehehehenn! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!