torsdag 7 juni 2012

Lalala...

Hejhej! Har fixat shopping å sånt shit nu!
Tänkte visa nu lite vad jag köpt!
Men vad menar jag med lite?
Haha, ska ju visa allting...-.-
Pucko är jag!

En Bikiniöverdel till Bulgarien!

Ögonbrynspenna (Mylove<3)

Ett linne med rosett HM

Shorts HM

Tankini (Badräkt fast som en magtröja)

Still Shorts from HM

 Hårklämmor Formade som blommor

Klänning med Spets! <3



Fett med kläder jao!
Haha, Nåja, kan iallafall visa vad jag ska ha för frilla img,

Den Frissan gjorde jag för längesen, Men många tyckte den var fin, Så tänkte att jag kunde göra den igen, Kanske kanske?
Hihi :3



Om ni tyckte den var fin så kan ni skicka till min mail (lindacool@live.se) Så kan jag visa hur man gör den.
Dehär var längesen , och det är en ganska så elegant frisyr,
Vilket är fint.
Vackert!
HAHAH!

Aja puss å kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!