måndag 11 juni 2012

If theres no cure theres hope.

Ahaja, sitter hos ebbaisaksson yao!
Tare chill som vanligt :)  
Huhu, antar Att vi går ut sendå jao! Tjiln on the sommalov.
haaha, kan inte fatta seriöst att människor är dumma nog att läsa min blogg? Är ju så korkad! 
Haha.... 
Jao!
Juste, William spetz är helt ärligt min andra förebild AHHHAA
ÄLSKAR HAN! 
fetd kul kille!
Fast justin kommer alltid först såklart <3
Vet ni vad jag hatar? 
Falska beliebers.
De är lixom, man kan inte gå runt å kalla sig en belieber om man inte varit med justin sen typ 2008?
Säger Två ord...Falska fittor!
Houff. 
Typ lixom, Om man har typ gillat 1D eller typ Ulrik munther en dag sen nästa dag går man å river ner alla sina posters då 1D/UM sätter upp nån random bieber poster åså kallar man sig En ''Belieber''? 
Hell no!
inte så det funkar.
Då heter man ett FAN.

INGEN trogen belieber lixom?

Irriterande...
Aja, Men men... Så kan det ju också gå typ. 
Som den där  Beliebern som Hade typ över 200 justin posters och rev ner dom kallade oss Beliebers fittor & gjorde en video när hon rev ner alla. Slog sönder alla skivor Å allt sånt. 
Sen nästa dag Säger hon att hon är en I One direction familjen. Houff nehene! Så gåre inte till.
Ingen av oss ville ha hon i sin Fanbas/Familj .
Som sagt. 
Hoppas hon Typ vetinte går å hänger sig i ett  träd eller nåt?
Och juste! PLUS!
Att hon var OLLG på justins consert!? 
VAFAN ÄR DET FÖR SÄTT? 
............

Aja, ska iallafall dra till Ica för jag vill ha en macka! 
Och Jag vill äta den..
mums
Haha.
Aja. 
Ses & Puss på er alla gullepluttar som besöker min blogg!
Pusspåer! <3 
//Er mästare




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!