onsdag 13 juni 2012

When Nothing goes right, go left, But...what if it is a Brick wall on the left side?

Hejhej!
Bulgarien imorgon!
Taggar!
Hihi :)  Blir och dampa på tåget med ebbsan! Hihi de kommer bli superkulkulkul!
Sen går vi på stan nån timme eller så I luleå sen vidare mot flyget mot bulgarien!
Yäy!
Dehära kommer bli superkul!
Jag kommer ha med kameran dit så när jag kommer hem får ni en massa bilder!
Hihi :3
Jag har fan resfeber...
Haha, längtar <3
Ne.! Ska sluta göra hjärtan i min blogg?
De är fan töntigt!
Aja, ska väll ta å fixa lite till antar jag.
Så jag är redo! Ska upp med tuppen har jag bestämt!
Typ halv 7 :)
Jojo..jaja aja. hih.
Justejah. Niks vara elak :(
Linda inte orka med niks :o
Haha
Jävla noob.
Nåja puss & Kram å gör säkert ett inlägg då & Då i bulgarien , hotellet har ju Datoret som man får låna med avgift, :)



Kommer aldrig någonsin lämna justin, Han ger mer än vad han får <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!