söndag 9 september 2012

HeyBloggeys!

Hejhej! Nu som ni ser har det börjat komma löjligt sena inlägg hära på min lilla blogg!
Men saken är ju den att jag inte har så mycket fantasi kvar haha!
Men iallafall ser inte fram emot ''Skolan'' Liksom ALLVAR är inte min grejj liksom.
Jag är inte allvarlig! Aldrig vart! Aldrig kommer jag kunna vara det heller för den delen...
Nåja, Käkade Nutella till frukost bara för att jag är jag och jag är nyttigast på jorden. eller ja...
Iallafall! Har somsagt försökt göra en Vlogg men går inte att lägga upp på bloggen så sorry för det,
Och Det är ett antal frågor om varför jag inte har bilder på bloggen.
Svaret är ju den att jag inte Har nå bra bilder att lägga upp just nu!
Men eftersom jag är jag och jag är en trevlig levande varelse! Så kommer väll en liten bild som jag lagt up på Instagram för nån dag sen!
Så häääär har ni den.
Foto: The hardest thing im going trought is loving You, Becuse you would always Choose her Instead of Me, And It Hurts me So mutch.
inte den bästa för jag hade inge mascara på så aoo...

Iallafall KRAM PÅ ER.
Nu ska jag gå och kolla klipp & DampSmsa Hjärtat mitt <3
Hihi Älskardig<3
TACKFÖRERTORKANDEAVATTLÄSAMINBLOGG.
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!