lördag 20 oktober 2012

Godmorgon underbara läsare!

Hejhej! Nämen tjenare! iadg är jag på överdrivet bra humör!
Allt känns helt OK just nu !
Iallafall, Här kommer en konservation med Två av mina bästavänner -.-

Tom- Du har ju mörka ögon så du ser ju snäppet mörkare
Jag- Så du menar för att du har ljusa ögon ser du ljusare än mig?
Josse-Undrar hur du ser Mig linda?
Jag- Hur menar du nu? Jag ser dig väll Liksom inte som en blatte..?
Tom- Ohh gangster..

Ni märker ju varför Jaeg elsker deim? helt störda, Endå så säger dem att det är jag som är störd-.-
Jotjena, Om man jämnför dem med mig så är jag värsta Einstein! 

Jomen ska ialf dra ut med hjärtat mitt! <3 
Och igår var man på Tjejkväll, fast jag & Josse missa halva för vi missade bussen från stan -.-
vi förfrös tårna och jag satt och ylade ''Gotta be YOUUUUUUuuuuu!'' Och det var en allmänt trevligt kväll, 
Nåja det blir bra, Kram! 
Ska ut nu iallafall tack & Hej! Xoxoxoxoxoxox



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!