fredag 5 oktober 2012

Tid För BloggInlägg! (Halft)

Tjotjena bloggers! nu sitter man hära på lektion med datan osvosv och nu tänkte man ju att man har tid för ett litet blogginlägg typ, eftersom jag inte varit så aktiv och allmänt rolig om man nu kan säga så, Vilket är rätt, har faktiskt inte varit så himla aktiv och dessvärre inte så himlans rolig heller, Och eftersom jag är jag & jag är ganska så Jävla glad i vissa tillfällen (Oyo) och då kan man ju säga att eftersom det är fredag så är jag lite sådär extra glad'' Och det är ju bra? sisådära! Jomen, nu eftersom jag är jag & Jag är ganska så smart och lite stor i käft i vissa sammanhang så kan jag ju ta upp ett Extra Kul Ämne! (åsikter oja) 
Nämligen att  Dricka & Supa under 18 år? 
Ohnej! Varför går man och förgiftar sin kropp med sprit och Droger? Är man smart då? Liksom, är man Sådär ''Cool'' som man nu säger? Hah...nej, nej det är man inte. 
Det är väll fan lika bra att Vänta tills man är Myndig så man får köpa skiten själv! 
Och samma sak, Ser nu att 11 Åringar har Som man nu säger med ett finare ord ''Samlag''
VAFAN!?. Man kan ju iallafall vänta tills man är 15.
BYXMYNDIG MÅSTE MAN JU VARA IALLAFALL. 
Och ja...jag har ju rätt mycket att säga ibland när jag vill det, och om man vill köra på denhär lite 
gansker,lite Swag, ja , så får man ju det om man vill. 
OCH JA. MAN FÅR VARA BÖG. Och eventuellt attraherad av Sitt egna kön! 
Alltså Bisexuell. 
och nu när jag antar att ni tror jag är sådär Grymt smart och kan så mycket om samhället så kan man ju säga att nej det är jag ju inte, är rätt så korkad , om man nu kan säga så.  Och eftersom jag nu är inne pådethär med allvarliga inlägg så kan jag ju lika gärna diskutera om det här med Falska Rykten.
Varför? VARFÖR? varför? varför...?

Ska man ha ett rykte så ska man ju iallfall se till att det är så jävla sant att man spyr! 
Tex, Nämen jag har ju hört att ''Lisa'' Hon röker, super osv. 
och så säger lisa ''JAG ÄR JU KRISTEN''
liksom hurfan tänkte man där liksom? 

och dehär med Kändisar... Blir så jävlaDropdeadfuckingFörbannad när man hittar på rykten om min Fina Justin! 

Vissa säger han var bakis när han spydde på scen. 
HAN VAR SJUK. 
och han slog till en paparazzi bara för att han vart lite sur? 
HAH NEJ. 
han La till olämliga frågor om Hans privatliv. 



Så dagens Blogginlägg är helt enkelt. 

Lär dig Stora livets gåta,
Älska,Glömma och Förlåta! 

eller nej. 


Fuck Off.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!