torsdag 11 oktober 2012

Träning & Dess Biverkningar.

Tjotjena

Eftersom jag tyckte jag varit riktigt tjock dom senaste veckorna & tjockat med Josefine,
Så Tänkte jag att det kunde man ju bli av med igår?
Så satt på mig träningkläder och gick ut och Sprang.
Vilket jag ångrar idag, Har ont precis överallt.
är det smart dehär med att äta & Sedan springa?
Det vet jag inte, men allt jag vet är att jag har verk i Leder, (Armar, Axlar) Har inte särskilt mycket träningsverk i vaderna, vilket är konstigt, eftersom jag alltid brukar ha mest ont där..

Men nog om mig!

Nu ska vi prata om nåt extra rolig!
Vad tycker ni om det?
Tänkte ta upp Dehär med Som man nu säger ''Fangirling''
Det är som, Som..en såndär extrem känsla, när du vill skrika,Skratta & Gråta samtidigt som du springer på taket, Och vill slicka på alla posters och allt dedär, skrika halsen av sig?
Ja. det var ju somså jag kände igår , för nu är jag ungefär 90 poäng ifrån att vinna
GOLDEN TICKETS till new York och träffa inga mindre än dom Underbara killarna i One direction!

Vilket gör mig sådär, extremt Sprallig och lite extra lycklig!
För det skulle ju klart vara helt underbart om jag vann,
Så jag säger väll till om jag går vidare, och så får ni väll skicka in dem frågorna ni vill att jag ska ställa
till dem söta killarna!
Och massamassa bilder!
Så det blir bra, amen nu är det lektion, så Kram på er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!