onsdag 10 oktober 2012

Jag är avundsjuk på Varenda Tjej som nånsin kramat han, För att den korta sekunden, Hållde hon min hela Värld i sina armar.

Facebook Grej! 
Nämen tjenare, men nu ska jag skriva om dem levande varelserna som gillat statusen så,
här kommer deeeeeet!

 Emilia lans
Känner inte så bra, Men himlans söt tjej & Säkert jättesnäll! x


Jessica Strömberg Jessica Strömberg
Supersöt tjej & jättesnäll! x

Emma Töyrä Emma Töyrä
Sötnöt & Rolig & en liten Linda plågare ;*


Wilma LudvigssonWilma ludvigsson
FinFin tjej som är JätteSneeelliS! x

Gustav PetterssonGustav petterson
Känner inte så bra, men söt & Säkert snäll kille. :)

Bara SofiaBara Sofia
Jätte fin tjej & Säkert snäll de också! :)

Tilde HolmströmTilde Homlström
Fin tjej , känner inte , men säkert snäll & Rolig :)

Dyrlind LinnDyrlind Linn
Jättefin & säkert Snällis & Rolig!

Ebba IsakssonEbba isaksson
Bästavän,stugkompis & Supersneeellis, Supersötis, & Superweird [pusspuss]


Hanna EdlertHanna Edlert
Superfin tjej & Säkert snällis, osv :)

Lisa EnbackLisa enback
Supersnäll,Rolig & Jättefin! :)

Robin ÅströmRobin Åström
känner inte bra, men Snygg, och säkert snäll & rolig kille :)

Edvin StålnackeEdvin stålnacke
Bästavän, Stördis, snellis, pucko, Söt, och ja, Helt enkelt heeelt borta! [Krampådeej]


NU ska jag ta och skriva lite på min fanfic kram , skriver imorgon i skolan x






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!