måndag 8 oktober 2012

Loppans vad bra!

Nämen goddag! Sade två Högtuckta män Medans dom åt en banan. (Vettefan vad högtuckta betyder men vi får hoppas det är ett ord iallafall)
Nu när jag är i skolan och har rast så har jag ännu, Osocialt liv, eftersom min käre josefin är sjuk, vilket gör så att jag får ont i huvudet, och jag tänkte liksom , om ni har nån ide om vad jag ska diskutera eller ge åsikter om kan ni bara ta och Skicka in en Kommentar! Så får vi väll se om jag skriver om det, Vilket jag tror, Iallafall, För eftersom jag är jag & jag inte har Kulliv, så ska jag faktiskt ta och skriva om...
(Ämnet idag)

Att Skala Apelsiner?
Nu tänker ni väll att jag är sjukt weird för Att detta inlägg ska handla om Apelsiner,
Men faktiskt, det är ganska svårt dedär, men Att skala dem, Man blir Gul under naglarna och det är inte
trevligt alls! Man vill ju ha fina naglar, och dem ska ju inte få se ut som en PostBil,
eller hur?
så..jag brukar faktiskt ta Och Kniva upp den, liksom skära ett Hål i den och ta med en Köttkniv
(Vilket gör att jag råkar skära mig..(Grin) Men det är ju bättre än att se ut som en postbil under naglarna? )
det tycker jag!

Nåja nu ska jag gå och skaffa mer followers! Så kram!
(Och kanske lite roleplay som jag lägger upp hära)
OMEGLE BLOGGEN OMEGLE


Eller ja....


helhet bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!