fredag 2 november 2012

Hejbloggen!

Idag känns allt helt underbart! Är på sådär extra bra humör och nu Har jag en liten linda tid, för mig själv,
Har tänt alla ljus i mitt rum (Varmljus) Och bytt ut mina leopard printade smålyktor mot Små PlastJulstjärnor,! Dom är assöta och lyser svagare, men dom är så söta! Släkt alla lampor och Tv är på, men inte på ljud, så lyssnar musik och sitter i en JumpSuit nu med Uppsatt hår å allt (Y)

Jag & Min pappa har även satt upp en Klocka med Fjärilar :)
Man klistrar fjärilarna som man vill runt om , !
Och sen så klistrar man nåra som flyger iväg mot slutet, (12)
Så det blev jättefint faktiskt!
Spelar upp Mistletoe på radion också, Asmys <3

är ganska trött, och även taggad inför kvällen program av X factor då mina älsklingar är med <3
Så det blir bra!
Hoppas ni undrar vad jag köpte på stan för jag tänker berätta det iallafall! Muhaha!
Köpte en ögonbrynspenna, för jag använder mig just nu bara av Ögonbrynspulver, (Eller vad det nu heter)
Så tänkte köra på ögonbrynspenna igen, iallafall till kanterna så konturen blir jämnare, eller ja... Köpte ny mascara, och en tröja, Och ett par vantar,! och ett par svarta pärl öronhängen, tappade nämligen mitt ena..den var min favorit :(
MEN NU HAR JAG EN NY!


har mys iallafall,
Hur är er Fredagskväll då? xoxo
kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!