tisdag 26 juni 2012

Vi mot världen du sa, Men Du vände din rygg och sa Världen betyder inget med dig inuti.

Hallå kött & Blåbär!
Har ni någonsin undrat varför Blåbär, faktiskt är blåa`?
Har en vän till dig frågat  ''Är blåbär blåa?''
Ja. De är dom.
Det är dom verkligen.
MEN!
Här är nyheten till DIG! Blåbär är gott va? Lite för gott egentligen....
Haha nej nu slutar jag ,skippar blåbärsSnacket!
Jaaa....
Tänkte ta och säga att jag KANSKE tar mig en runda till Coop och köper hårfärg, :) Eller ica? Hmm...Tänkte ta lite Blåsvart hårfärg och färga mitt hår och Mina Extensions jao.
Så dom matchar!
Det blir bra!
Jaja, KF på torsdag, Finns det spökhus ska vi gå det..
Jag trodde jag skulle dö när jag Gick spökhuset i Burgas, Jag grät och skrek seriöst haha! XD
Houff....stackars mig....-.-

Jaja! Ska fortsätta städa så kram"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!