lördag 7 juli 2012

ill never stop caring. But if you push me away. ill go'

Hejhej! Sorry för den dåliga uppdateringen!
Men har haft så mycket med Biljetter och sånt !
Samlar mer pengar för att ha råd med aa....allt & Lite till!
Nåja jag har Två biljetter iallafall!
Vi har redan bokat hotell, de var fullsatt typ överallt,
Helt otroligt. De är NIO månader kvar!
-.'-
Har haft lite problem med Nån som jag inte bryr mig om något mer.
Eller ja... Jag bryr mig såklart. Mycket.
MenMen , H*n bryr sig inte om mig något mer. Och De är väll bara att gå vidare?
....

Nu är jag iallafall taggad!
Ska ta och köpa Kontaktlinser (Färgade) Blåa!
Bara för att jag älskar Blåa ögon!
Och jag hatar minaaaaa! 
Haha....

Jaaa...känner mig som en langare!
Har hemliga kontakter som säljer biljetter MOHAHAHA
så Mina kompisar som inte har kan köpa av h*n (No mercy inte ens kön)

EVERYTIMEEEEE I LOOK INTO YOUR EYES
I FEEL LIKE I CAN STARE IN THEM FOR A LIFETIMEEEEEE!


I know im awesome...¨
Nåja kram å de!
Så får ni höra av mig senare idag! Ska ialf fixa nu sen ska jag å jogga! Mysigt!
Sen kolla tv å Hopprepp osv!
litet T.R.Ä.N.I.N.G.S. pass jao!

KRAAAAAAAAAAAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogg arkiven!